به گفته احمد محمودژ ، اولین اطلاعات در زبان های خارجی روز شنبه: “این رویداد با هدف تهیه یک الگوی محلی زبان خارجی است:” این رویداد با فرهنگ و تاریخ تمدن نصب شده ایران مطابقت دارد. در بهبود گسترش حقوق معلمان. با توجه به تقسیمات زبان ، مطابق با سیستم آموزش ایران انجام می شود.
با توجه به این برگه ، وی در مورد آموزش انتقادی در این رویداد توضیح داد: یادگیری زبان از درک و ارزشهای وی تحت تأثیر قرار نمی گیرد ، فقط بر فرهنگ خارجی تأثیر نمی گذارد.
در این رویداد ، نقش تحقیق و ساختار ساختار ، تحقیق و مطالعه و تجمع فیلم ها و سخنرانی هایی با هدف مطالعه اسلامی ایرانی.
محمودزا اظهار داشت: در حالی که این رویکردها زبان های خارجی را مطالعه می کنند ، وی بر حفظ هویت فرهنگی تأکید می کند.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از کتابهای تدریس در اکثر مدارس در حال یادگیری زبان های مختلف هستند: بسیاری از کتابهای آموزشی سبک زندگی غربی را آلوده می کنند ، و Adyright ما نه تنها می تواند زبان را بیاموزد ، بلکه فرهنگی را که منجر به این کتاب ها می شود ، می توانند.
رئیس مدارس و همکاری های عمومی و رئیس شرکای عمومی خاطرنشان کرد: برای کاهش تأثیر سوء استفاده از زبانهای خارجی ، ما برای انجام کارهای اولیه به ابتکار عمل نیاز داریم.
محمود زاده توضیح داد که چگونه می توان انحصار زبان را در مدارس و مدارس از بین برد: مدارس مختلف زبان های مختلفی مانند آلمانی ، فرانسوی ، ژاپنی و ترکیه را آموزش می دهند. البته ، مدارس مدارس بیشتر به تدریس انگلیسی توجه می کردند.
وی افزود: بسیاری از جلسات به چندین زبان دیگر که در چندین مدرسه دیگر اجرا شده بودند ، اما به چهار زبان هنوز ، اما چهار زبان برگزار شد. “
خاطرنشان شد: نهاد مجاز برای دانشجویان زیر 5 سال – وزارت آموزش و پرورش فعالیتهای آموزشی برای دانشجویان زیر 5 سال ؛ در صورت عدم فعالیت هنری که نیاز به اجازه فرهنگ و رهبری اسلامی داشته باشد.
محمودزادز افزود: موضوع آموزش زبان های خارجی در سالهای اخیر ، که به زبان های غیر از زبان فارسی به کودکان به کودکان پرداخت می شد.
وی ادامه داد: به گفته کودکان ، کودکان زیر 4 سال سن دارند ، پس از چهار سالگی توصیه می شود با زبانهای دیگر روبرو شوید. این روند به ویژه برای یادگیری زبان رسمی کشورهایی مانند عراق دعوت شده است.
معاون وزیر آموزش زبان ، 4 و چهار ، از غلات سوم ، دانش آموزان باید یادگیری سایر زبانها ، دانش آموزان را برای یادگیری در دسترس مؤثر باشند.
محمود زاده گفت: در مدرسه ابتدایی به مشکلات فرهنگی و آموزشی و مدارس غیر دولتی و غیر عمومی در برنامه های مختلف وجود دارد. برخی از مدارس زبان را با مجوزهای ویژه یا کتابهای درسی آموزش می دهند و دانش آموز آن با کتاب درسی که توسط وزارت آموزش و پرورش تأیید شده است متفاوت است.
وی همچنین دارای مجوز برای تهیه برخی از مدارس دارای مجوز یا مجوز در خارج از کشور است.
محمود زاده گفت: برخی از این مراکز غیرمجاز هستند ، برخی از آنها مهر و موم شده اند: “کمترین تعداد مدیر منطقه خراسان رازاوی” استان خراسان رضای “.
با تأکید بر اینکه ما در تلاش بودیم تمام رویدادهای فرهنگی و هنری تحت آموزش و خدمات رهبری اسلامی را پیاده سازی کنیم ، تأکید کرد که کودکان در اوایل هستند و توصیه نمی شود این مسئله را به خانواده ها و مدارس ارائه دهند. آگاه
به گفته محمود زاده ، ما 6000 مدرسه داریم که 5 درصد از آنها مدارس زبان هستند.
معاون وزیر آموزش و پرورش در مورد استفاده از معلمان آموزش زبان توضیح داد: اساتید مدرسه باید به وضوح با جنس دانش آموزان باشند.