سود صداوسیما از تبلیغات «پایتخت ۷» چقدر است؟

تبلیغات بنری

اولین قسمت از فصل هفتم سریال سرمایه با حاشیه تبلیغات تجاری برجسته همراه بود. این سریال محبوب که دو سال پیش وجود نداشت ، اکنون مخاطبان را به تلویزیون و تلویزیون فرصتی داده است تا از آن نهایت استفاده را ببرند. می توانید گزارش مهم اندازه بزرگ تبلیغات را در اینجا بخوانید.

با این حال ، با یک حساب اثر انگشت ، بد نیست بدانید که صدای آمریکا از قسمت اول این سریال چند میلیارد دلار به دست آورده است ، اگرچه عدم شفافیت در صدای آمریکا برای درآمدهای تجاری و روش هزینه آن همیشه مشکوک بود. در همین حال ، تعرفه سازمان برای تبلیغات همیشه منتشر نشده و ناپایدار بود ، با تعداد رسمی این قرارداد به منظور قرارداد و اجرای 5 ٪ تخفیف!

با این حال ، بدون محاسبه قبل ازاد ، و همچنین تبلیغات مستقیم در این سریال و تبلیغات قبل از شروع یک قرارداد معروف توسط این سریال ، که یک تبلیغ 5 دقیقه ای در پخش اول ، حدود دو دقیقه در پخش دوم (9:30 صبح) و سومین پخش (بعد از ظهر سه شنبه) است ، حدود 5 دقیقه.

براساس اعلامیه صدای تعرفه ایران در سال 1 و 2 و بدون محاسبه افزایش قیمت در سال جدید ، میانگین هزینه در هر ثانیه در برنامه های معروف صوتی آمریکا بین 1 تا 2 میلیون دلار اعلام شد. با استفاده از این حساب ، اگر به طور متوسط ​​2 میلیون دلار در ثانیه محاسبه کنیم (افزایش قیمت در 2 و غفلت به دلیل اختلاف در زمان پخش) ، آنگاه کل درآمدهای صوتی قسمت اول این سریال و فقط تبلیغات ناشی از آن ، تعداد شگفت انگیز شگفت انگیز است: 1 میلیارد تومران در دقیقه!

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که با محاسبه درآمد تبلیغات قبل و بعد و قبل و قبل از پخش و مارک های مشخص شده در این سریال ، می توان گفت که صدا از هر قسمت از سرمایه حدود 5 میلیارد دلار است. و اگر این سریال دو بخش باشد ، با یک فرد ، به یک سوم بودجه مجلس مصوب نیاز دارد! یک رویداد جای خالی نهادهای نظارتی و شورای نظارت سازمان را بیشتر و بیشتر نشان می دهد. چگونه آمریكا با استفاده از این درآمدها از یك سریال خوب و محبوب ، ابتدا در سالهای اخیر مخاطبان را تجربه كرد و ثانیاً ، چرا چهره و برنامه های محبوب ارائه نمی دهد و با سند تحول به نام این ، هنوز هم بن بست تا عرش است؟

چندی پیش ، روزنامه Farhikhtgan یک درآمد از شب استقلال و بازی های فوتبال در Persepolis ، آسیا منتشر کرد. تعداد زیادی بود درآمدهای تبلیغات سمعی و بصری فقط از دو تیم استقلال و پرسپولیس بسیار بالاتر از کل بودجه تبلیغات ورزشی است. طبق مطالعات تحقیقاتی ، درآمد تبلیغاتی برای این بازی ها بین 5 تا 5 تریلیون دلار تخمین زده می شود. این بیش از دو برابر بودجه ای است که صدای آمریکا در سال دوم دریافت کرده است!

به عبارت دیگر ، صدای آمریکا ده ها بار بودجه رسمی خود را دارد ، اما آنچه در مورد چگونگی محاسبه این درآمد و چگونگی محاسبه و دقیق محاسبه و نظارت می شود.

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری tabnak

دیدگاهتان را بنویسید