اولین قسمت از فصل هفتم سریال سرمایه با حاشیه تبلیغات تجاری برجسته همراه بود. این سریال محبوب که دو سال پیش وجود نداشت ، اکنون مخاطبان را به تلویزیون و تلویزیون فرصتی داده است تا از آن نهایت استفاده را ببرند. می توانید گزارش مهم اندازه بزرگ تبلیغات را در اینجا بخوانید.
با این حال ، با یک حساب اثر انگشت ، بد نیست بدانید که صدای آمریکا از قسمت اول این سریال چند میلیارد دلار به دست آورده است ، اگرچه عدم شفافیت در صدای آمریکا برای درآمدهای تجاری و روش هزینه آن همیشه مشکوک بود. در همین حال ، تعرفه سازمان برای تبلیغات همیشه منتشر نشده و ناپایدار بود ، با تعداد رسمی این قرارداد به منظور قرارداد و اجرای 5 ٪ تخفیف!
با این حال ، بدون محاسبه قبل ازاد ، و همچنین تبلیغات مستقیم در این سریال و تبلیغات قبل از شروع یک قرارداد معروف توسط این سریال ، که یک تبلیغ 5 دقیقه ای در پخش اول ، حدود دو دقیقه در پخش دوم (9:30 صبح) و سومین پخش (بعد از ظهر سه شنبه) است ، حدود 5 دقیقه.
براساس اعلامیه صدای تعرفه ایران در سال 1 و 2 و بدون محاسبه افزایش قیمت در سال جدید ، میانگین هزینه در هر ثانیه در برنامه های معروف صوتی آمریکا بین 1 تا 2 میلیون دلار اعلام شد. با استفاده از این حساب ، اگر به طور متوسط 2 میلیون دلار در ثانیه محاسبه کنیم (افزایش قیمت در 2 و غفلت به دلیل اختلاف در زمان پخش) ، آنگاه کل درآمدهای صوتی قسمت اول این سریال و فقط تبلیغات ناشی از آن ، تعداد شگفت انگیز شگفت انگیز است: 1 میلیارد تومران در دقیقه!
بسیاری از کارشناسان بر این باورند که با محاسبه درآمد تبلیغات قبل و بعد و قبل و قبل از پخش و مارک های مشخص شده در این سریال ، می توان گفت که صدا از هر قسمت از سرمایه حدود 5 میلیارد دلار است. و اگر این سریال دو بخش باشد ، با یک فرد ، به یک سوم بودجه مجلس مصوب نیاز دارد! یک رویداد جای خالی نهادهای نظارتی و شورای نظارت سازمان را بیشتر و بیشتر نشان می دهد. چگونه آمریكا با استفاده از این درآمدها از یك سریال خوب و محبوب ، ابتدا در سالهای اخیر مخاطبان را تجربه كرد و ثانیاً ، چرا چهره و برنامه های محبوب ارائه نمی دهد و با سند تحول به نام این ، هنوز هم بن بست تا عرش است؟
چندی پیش ، روزنامه Farhikhtgan یک درآمد از شب استقلال و بازی های فوتبال در Persepolis ، آسیا منتشر کرد. تعداد زیادی بود درآمدهای تبلیغات سمعی و بصری فقط از دو تیم استقلال و پرسپولیس بسیار بالاتر از کل بودجه تبلیغات ورزشی است. طبق مطالعات تحقیقاتی ، درآمد تبلیغاتی برای این بازی ها بین 5 تا 5 تریلیون دلار تخمین زده می شود. این بیش از دو برابر بودجه ای است که صدای آمریکا در سال دوم دریافت کرده است!
به عبارت دیگر ، صدای آمریکا ده ها بار بودجه رسمی خود را دارد ، اما آنچه در مورد چگونگی محاسبه این درآمد و چگونگی محاسبه و دقیق محاسبه و نظارت می شود.