در سالهای اخیر ، تقاضا برای مواد و طرح های جدید باتری در سالهای اخیر به سرعت افزایش یافته است. علاوه بر ظرفیت ذخیره انرژی ، یکی از اصلی ترین سود باتری های Lituumumfur اثرات محیطی بیشتر از یک باتری لیتیک مدرن است. باتری های Litium -fulfur با استفاده از مواد محیطی کمتر ، کمتر از فلزات کمتر بستگی دارند. به عنوان مثال ، این باتری ها ، و همچنین قسمت اصلی شلوغ این باتری ها و همچنین یک مزیت فلزی مانند کوبالت و نیکل که در باتری های لالرال و مراتع استفاده می شود.
مرکز بازرسی باتری نسل زیر در انستیتوی فناوری الکترونیکی کره (KERI) گفت: “Litayum-sunfrafils از نفوذ محیطی کمتری استفاده می کند و فلزات نسبتاً کمتری دارند.” “این از نظر محیط زیست با باتری ما و همچنین صرفه جویی اصلی انرژی سازگار با محیط زیست است.”
علیرغم فناوری جدید لیتیوم – محققان مدتهاست که با موانع بزرگی برای فناوری تجاری روبرو هستند. یکی از مشکلات اصلی واکنشهای شیمیایی غیرقابل قبول است که در طول بار باتری و روند اضطراب رخ داده است. این واکنش ها به اجزای اصلی باتری آسیب می رساند و به تدریج عملکرد و عمر مفید آن را کاهش می دهد.
این پارک و همکارانش سعی کردند با ارائه یک طرح جدید ، این مشکل را حل کنند. وی با حل مشکلات اساسی توضیح داد: “این طرح با حل مشکلات اساسی” توضیح داد. علاوه بر این ، به ما این امکان را داده است که Ultra و باتری های دیگری را تولید کنیم که می توانند در ساختار و سایر فن آوری های نوظهور استفاده شوند.
اگرچه ایده استفاده از باتری های خدمات لیتیوم در دهه 1980 است ، اما بسیاری از موانع برای تجاری سازی فناوری ها. یکی از بزرگترین مشکلات یک واکنش شیمیایی است که باعث ایجاد مولکول هایی به نام پلیکل می شود.
در طی شارژ و شارژ مجدد ، این پلیینفید در الکترولیتهای مایع محلول است و در الکترودها حرکت می کند و باعث واکنش های ناخواسته می شود. این حادثه که به عنوان “Poliolfalflid” شناخته می شود ، کارآیی آن را با تخریب تدریجی کاهش می دهد ، که سطح آرزوی بسیار مهمی را کاهش می دهد و پایدار کار در چندین چرخه را دشوار می کند.
برای پرداختن به این موضوع ، محققان طرحی جدید را معرفی کردند که از گل های کربن خورشیدی استفاده می کرد. این نانولوله ها ، تمبرهای گرافیکی و بهبود باتری Litiummufur به دلیل شکل شناخته شده شواهد الکتریکی و هدایت ، که در قالب لوله های میکروسکوپی شکل گرفته است. نوآوری در این طرح باعث تغییر مواد شیمیایی سطح نانولولها مانند اتم های اکسیژن می شود. سپس اتم های اکسیژن به پلی لیلیدها وصل می شوند و به عنوان یک فیلتر عمل می کنند تا از حرکت در ساختار باتری جلوگیری شود.
این روش جدید به محققان اجازه داده است تا باتری های بهبود یافته را بسازند. در نمونه های تجربی به طور قابل توجهی بالاتر از چرخه ضبط و تخلیه 5 درصد بسیار بالاتر از نمونه قبلی بود ، مورد قبلی بسیار بالاتر از حالت قبلی بود. همچنین ، ادغام ساختار باتری نانولوله های کربن نیز منجر به تولید شده است. چند لایه از باتری به عنوان صفحات ضخیم Transpours (AH)) از 2 آمپر (AH) جمع آوری می شود. مقدار برابر با یک چهارم باتری در تلفن های هوشمند است.
اگر تلاش برای بهینه سازی موفقیت آمیز باشد ، این نوع باتری می تواند گزینه ایده آل برای هواپیمای مسافر باشد. هواپیمای کوچک در مکانی استفاده می شود که به عنوان یک تغییر زیر خاک استفاده می شود. طراحی نور این باتری ها می تواند زمان پرواز را افزایش دهد و انعطاف پذیری آنها در ادغام غیر ضروری در طرح های مختلف هواپیماهای مختلف گنجانده شده است.
استخدام پیام /