Tabnak ، با توجیه ، ترسیم همکاری مشترک بین وزیر آموزش سعودی ایران و همکاری مشترک بین دو وزارتخانه.
یوسف ابن عبدالله به تبادل تجربه و تبادل تجربه در ارتقاء آموزه های آموزشی و تنوع ، تهدیدها و فرصت ها و دو کشور اشاره کرد.
وزیر آموزش و پرورش کشور ما Aliresa Kazakhs ، همچنین کاستی در زمینه های مختلف ، 5 ٪ از دانشجویان ، 5 ٪ از دانشجویان جامع ، 5 ٪ دانشجویان جامع ، 5 ٪ از دانشجویان جامع و دانشجویان حرفه ای ، جامعه و معلمان. دومین دوره متوسطه ، موفقیت دانش آموزان دانش آموزان و پیشرفت کتابهای درسی و معلمان در سمینارهای یادگیری و دانش آموزان.
وی همچنین خدمات آموزشی رایگان را به حدود 5 دانش آموز ملی گزارش داد.
در ایران ، مسابقه بین المللی قرآن به ولنتاین و یوسف ابن عبدوئلا از کشور ما دعوت شد.
کازیمی به یکی از دستاوردهای آموزش در زمینه Cyberfeica اشاره کرد: “در حال حاضر ، امروز شبکه و حدود 5 میلیون کاربر می توانند همزمان از این بستر خواندن استفاده کنند.”
یوسف بن بن عبدالله الونییا ، وزیر آموزش سعودی نیز از دستاوردهای خود در زمینه های مختلف ابراز رضایت کرد: آموزش اصلی در همه جوامع موفقیت آمیز داشته است.
به گفته وی ، مأموریت اصلی آموزش: “عدم ساخت و آموزش مدرسه نباید به سایر دستگاه ها تحمیل شود و نباید به مقامات آموزشی تحمیل شود.”
در این جلسه ، وزیر آموزش و پرورش ما توسط ویزای معلمان ایرانی از وزیر معلم ، مدرسه سعودی تصویب شد.